Мэта:
стварэнне адукацыйнай прасторы, арыентаванай на забеспячэнне якасці адукацыі, з дапамогай выкарыстання сістэмы метадаў стымулявання і матывацыі, фарміравання ключавых кампетэнцый у мэтах дасягнення максімальна магчымых вынікаў у навучанні, выхаванні, развіцці і прафесійным самавызначэнні вучняў
Задачы:
Забяспечыць якасць навучання на ўсіх ступенях агульнай сярэдняй адукацыі праз арганізацыю вучэбнай дзейнасці вучняў з улікам іх індывідуальных магчымасцяў, схільнасцей, здольнасцей праз:
арганізацыю работу з адоранымі і высокаматываванымі вучнямі на аснове ўкаранення эфектыўных формаў падрыхтоўкі да алімпіяд і конкурсаў даследчага характару;
павышэнне кантрольна-ацэначнай і аналітычнай дзейнасці педагогаў;
выкарыстанне сучасных адукацыйных і інфармацыйных тэхналогій, актыўных форм і метадаў навучання, якія садзейнічаюць фарміраванню пазнавальнай цікавасці вучняў;
стварэнне спецыяльных ўмоў для атрымання адукацыі асобамі з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця, развівіццё творчых здольнасцей вучняў, далучэнне іх у розныя віды сацыяльна значнай дзейнасці.
павышэнне ўзроўню прафесійных кампетэнцый педагогаў праз бесперапыннае ўдасканаленне прафесійнага ўзроўню, актывізацыю работы па трансляцыі практычных вынікаў адукацыйнай дзейнасці, прафесійных дасягненняў педагагічных работнікаў;
удасканальванне форм і метадаў арганізацыі вучэбна-метадычнага працэсу па рэалізацыі адзінай метадычнай тэмы;
Удасканальваць выхаваўчую прастору праз:
выкарыстанне сістэмы глыбокіх матываў у фарміраванні сацыяльна мабільнай, ідэйна ўстойлівай, маральна і фізічна здаровай творчай асобы, здольнай да самарэалізацыі ў сучасным грамадстве;
павышэнне эфектыўнасці работы па вывучэнню вучнямі гісторыі сваёй Радзімы, фарміраванню грамадзянскасці і патрыятызму праз удасканаленне форм узаемадзеяння ўсіх суб'ектаў выхаваўчага працэсу з бацькоўскай грамадскасцю;
развіццё маральнай, эстэтычнай і экалагічнай культуры, культуры сямейных адносін;
фарміраванне актыўнай жыццёвай пазіцыі вучняў праз уключэнне ў дзейнасць дзіцячых і моладзевых грамадскіх арганізацый, валанцёрскі рух;
падрыхтоўку вучняў да самастойнага жыцця і прафесійнага самавызначэння шляхам пашырэння практыкі арганізацыі экскурсійнай дзейнасці;
стварэнне ўмоў для развіцця ў вучняў фізічнай і псіхалагічнай культуры, навыкаў здаровага ладу жыцця, культуры бяспекі жыццядзейнасці.
Працягнуць працу па ўмацаванні матэрыяльна-тэхнічнай і вучэбна-метадычнай базы ўстановы адукацыі для стварэння ўмоў, якія адпавядаюць сучасным патрабаванням па навучанні і выхаванні вучняў, якія забяспечваюць бяспечныя ўмовы іх знаходжання.
Метадычная тэма работы ўстановы адукацыі на 2023/2024 навучальны год: “Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў па фарміраванні асобасных, метапрадметных і прадметных кампетэнцый навучэнцаў”.