РУС БЕЛ ENG

Профилактика безопасности в школе

глава 1

АГУЛЬНЫЯ палажэнні

 

  1. Інструкцыя аб арганізацыі прапускнога рэжыму (далей – Інструкцыя) вызначае асноўныя патрабаванні і парадак арганізацыі прапускнога і ўнутрыаб’ектавага рэжыму ў дзяржаўнай установе адукацыі “Сольская сярэдняя школа” (далей – установа), у мэтах забеспячэння грамадскай бяспекі, папярэджання магчымых тэрарыстычных, экстрэмісцкіх акцый, крадзяжу дзяцей і іншых супрацьпраўных праяў у дачыненні да вучняў i работнiкаў установы.
  2. Прапускны рэжым – парадак, забяспечаны сукупнасцю мерапрыемстваў і правілаў, што выключаюць магчымасць бескантрольнага ўваходу (выхаду) вучняў, работнікаў, наведвальнікаў установы, заезду (выезду) транспартных сродкаў на тэрыторыю ўстановы, унясення (вынасу), завозу (вывазу) маёмасці, які ўстанаўлiваецца ў мэтах абароны ахоўных аб’ектаў ад супрацьпраўных замахаў.
  3. Унутрыаб’ектавырэжым – парадак, забяспечаны сукупнасцю мерапрыемстваў і правілаў, што выконваюцца асобамі, якія знаходзяцца на тэрыторыіўстановы, у адпаведнасці з патрабаваннямі ўнутранага працоўнага распарадку і пажарнай бяспекі.
  4. Тэрыторыя ўстановы– будынак, у якім размяшчаецца адукацыйная ўстанова і тэрыторыя, якая да яго прылягае.
  5. Прапускны рэжым ваўстановуажыццяўляецца на падставе загада дырэктара ў адпаведнасці з неабходнымі патрабаваннямі бяспекі.
  6. Прапускны рэжым забяспечваюць наступныя работнікі ўстановы: дзяжурны адміністратар, дзяжурны настаўнік, дзяжурны прыбіральшчык, намеснік дырэктара па гаспадарчай рабоце, вартаўнік (вахцёр).
  7. Вартаўнікі (вахцёры), якiя ажыццяўляюць дзяжурства на вахце, у сваёй дзейнасці па забеспячэнні прапускнога рэжыму кіруюцца дадзенай Інструкцыяй.Прапускны рэжым будуецца на прынцыпах добразычлівасці, прыязнага і ветлівага стаўлення да вучняў, работнікаў установы, наведвальнікаў.
  8. Доступ у будынак установы работнікаў, вучняў і іх законных прадстаўнікоў, іншых наведвальнікаў пачынаецца за 30 хвілін да пачатку працы ўстановы і заканчваецца праз 30 хвілін пасля заканчэння працы, устаноўленых правіламі ўнутранага працоўнага распарадку, правіламі ўнутранага распарадку для вучняўустановы, рэжымам працы ўстановы.
  9. На тэрыторыю ўстановы забараняецца ўносіць (увозіць) небяспечныя рэчывы і прадметы, якія маюць небяспечныя ўласцівасці (таксічныя, выбуханебяспечныя, пажаранебяспечныя, з высокай радыяцыйнай здольнасцю), а таксама спецыяльныя тэхнічныя сродкі для несанкцыянаванага атрымання інфармацыі (Дадатак 1).
  10. Работнікі ўстановы, вучні і іх бацькі (законныя прадстаўнікі) павінны быць азнаёмлены з дадзенай інструкцыяй пад подпіс. З мэтай азнаямлення наведвальнікаў установы з прапускным рэжымам і правіламі паводзін Інструкцыя размяшчаецца на інфармацыйных стэндах і на афіцыйным Інтэрнэт-сайце.
  11. Выкананне патрабаванняў дадзенай Інструкцыі абавязковае для ўсіх работнікаў, якія пастаянна або часова працуюць ваўстанове, вучняў і іх бацькоў (законных прадстаўнікоў), усіх юрыдычных і фізічных асоб, якія ажыццяўляюць сваю дзейнасць ці якія знаходзяцца па іншых прычынах на тэрыторыі ўстановы.

 

глава2

парадак пропуску ВУЧНЯЎ, РАБОТНІКАЎ, НАВЕДВАЛЬНІКАЎ У БУДЫНАК Установы

 

  1. У мэтах ажыццяўлення прапускнога рэжыму ваўстанову, каля цэнтральнага ўваходу абсталюецца працоўнае месца работніка, які ажыццяўляе прапускны рэжым.
  2. Працоўнае месца забяспечваецца неабходнай мэбляй, дакументацыяй (інструкцыя па ахове працы і рабочая інструкцыя; журнал уліку працоўнага часу, журнал уліку наведвальнікаў) і абсталёўваецца сродкамі сувязі (тэлефон).
  3. Работніку, які ажыццяўляе прапускны рэжым, забараняецца пакідаць працоўнае месца без уважлівай прычыны.
  4. Вучні, работнікі і наведвальнікі праходзяць у будынак ўстановы праз цэнтральны ўваход.
  5. Адкрыццё (закрыццё) дзвярэй цэнтральнага ўваходу ажыццяўляецца вартаўніком (вахцёрам).
  6. Цэнтральны ўваход у будынак ўстановы павінен быць абмежаваны ў працоўныя дні праз 15 хвілін пасля пачатку навучальнага працэсу, у працоўныя дні з 22.00 да 08.00, выхадныя і непрацоўныя святочныя дні – зачынены пастаянна.
  7. Запасныя выхады ваўстановеабсталяваны дзвярыма. Падчас адукацыйнага працэсу і ў працоўны час запасныя выхады павінны быць зачыненыя знутры на зашчапкі, якія лёгка адчыняюцца.
  8. Катэгарычна забаронена ажыццяўляць пропуск асоб сазнешнімі прыкметамі алкагольнага ап’янення або стану, выкліканага ўжываннем наркатычных сродкаў, псіхатропных, таксічных або іншых адурманьваючых рэчываў.
  9. У выпадку выяўлення асобы, якая прадстаўляе патэнцыяльную пагрозу бяспецы навакольных (праносяцца прадметы і рэчывы, забароненыя да свабоднага звароту, лёгкаўзгаральныя, выбухованебяспечныя, пажаранебяспечныя рэчывы, спіртазмяшчальныя вадкасці, рэчывы і вадкасці таксічнага ўздзеяння), неабходна неадкладна паведаміць дырэктаруўстановы або асобе, якая яго замяшчае, і ў тэрытарыяльны аддзел унутраных спраў (тэл. 102).

 

глава3

прапускны рэжым ДЛЯ ВУЧНЯЎ Установы

 

  1. Уваход у будынак ўстановы вучні ажыццяўляюць у свабодным рэжыме.
  2. Пачатак заняткаў ваўстановеў 9 гадзін 00 хвілін. Вучні дзяжурнага класа дапускаюцца ў будынак ўстановы ў 8 гадзін 00 хвілін, астатнія вучні– у 8 гадзін 30 хвілін. За выключэннем сітуацый, звязаных з умовамі надвор’я. У дадзенай сітуацыі –чакаюць пачатак заняткаў у рэкрэацыі на першым паверсе.
  3. У выпадку спазнення без уважлівай прычыны вучні прапускаюцца ваўстановуз дазволу класнага кіраўніка. Да ўважлівых прычын адносяцца таксама сітуацыі, звязаныя з падвозам вучняў.
  4. Падчас навучальнага працэсу на перапынках вучням не дазваляецца выходзіць з будынка ўстановы. Сыходзіць да заканчэння заняткаў вучням дазваляецца толькі на падставе дазволу медыцынскага работніка або прадстаўніка кіраўніцтва ўстановы (Дадатак 2).
  5. Вучань можа пакінуць тэрыторыю ўстановы да заканчэння ўрокаў у выпадках:

суправаджэнне бацькоў (законных прадстаўнікоў), блізкага сваяка, асоба якога засведчана (выклік дзіцяці ажыццяўляецца дзяжурным адміністратарам або класным кіраўніком);

па пісьмовай заяве аднаго з бацькоў (законнага прадстаўніка), у якой прама ўказана немагчымасць асабістага суправаджэння вучня.

  1. Выхад вучняў на ўрокі фізічнай культуры, на экскурсіі ажыццяўляецца толькі ў суправаджэнні педагагічнага работніка.
  2. Члены гурткоў, секцый і іншых груп для правядзення пазакласных і пазаўрочных мерапрыемстваў дапускаюцца ваўстановузгодна з раскладам заняткаў.
  3. Праход вучняў ва ўстанову на факультатыўныя і дадатковыя заняткі магчымы па раскладзе, зацверджаным дырэктарам установы.
  4. У час канікулаўвучні дапускаюцца ва ўстановузгодна з планам работы ў перыяд канікулаў, зацверджаным дырэктарам.
  5. Асабістыя рэчы (верхняя вопратка, абутак і да т.п.) вучні абавязаны пакідаць у гардэробе. У выпадку наяўнасці ў вучняў буйнагабарытных рэчаў (сумкі, пакеты і да т.п.), іх неабходна пакінуць на вахце або дазволіць дзяжурнаму агледзець.
  6. У выпадку парушэння дысцыпліны або правілаў паводзін вучні могуць быць дастаўлены да дзяжурнага настаўніка, класнага кіраўніка або кіраўніцтваўстановы.

 

глава4

прапускны рэжым ДЛЯ РАБОТНІКАЎ Установы

 

  1. Усе работнікі ўстановы прыход на працу і сыход з працы рэгіструюць у журнале ўліку працоўнага часу ў дзяжурнага на вахце.
  2. Кругласутачны доступ у будынак ўстановы дазваляецца:

дырэктару;

намесніку дырэктара па гаспадарчай рабоце;

асобам, якія ажыццяўляюць дзяжурства (работнікам згодна з графікам, на якіх ускладзены дадзеныя абавязкі службовай інструкцыяй – прыбіральшчыкам, вартаўнікам (вахцёрам).

  1. Намеснікі дырэктара па вучэбнай рабоце, вучэбна-выхаваўчай рабоце, сакратар і іншыя работнікі могуць праходзіць і знаходзіцца ў памяшканнях установы ў выхадныя і святочныя дні, калі гэта неабходна для выканання тэрміновай працы з дазволу дырэктара ўстановы або асобы, якая яго замяшчае.
  2. Доступ работнікаў ў будынак установы ў непрацоўны час можа ажыццяўляцца з дазволу дырэктара на падставе дакладной запіскі намесніка дырэктара. Спіс асобаў з ліку работнікаў, якім дазволены доступ у будынаку непрацоўны час, даводзіцца да ведама вартаўнікоў (вахцёраў), якія ажыццяўляюць прапускны рэжым ва ўстанову.
  3. Педагагічныя работнікі прыходзяць ваўстановуў адпаведнасці з раскладам, зацверджаным дырэктарам (не пазней, чым за 15 хвілін да пачатку ўрока).
  4. Работнікі прыходзяць ваўстановуў адпаведнасці з графікам працы, зацверджаным дырэктарам.
  5. Работнікам катэгарычна забараняецца праводзіць якія-небудзь сустрэчы, не звязаныя з дзейнасцю ўстановы, запрашаць старонніх асоб, займацца камерцыйнай дзейнасцю ваўстанове.

 

глава5

прапускны рэжым ДЛЯ БАЦЬКОЎ (ЗАКОННЫХ ПРАДСТАЎНІКОЎ) ВУЧНЯЎ

 

  1. Бацькі (законныя прадстаўнікі) могуць быць дапушчаныя ва ўстанову пры прад’яўленні дакумента, які засведчыць асобу, або прад’яўленні зацверджанага дырэктарам пропуска.
  2. З настаўнікамі бацькі (законныя прадстаўнікі) сустракаюцца пасля ўрокаў або, у экстраных выпадках, падчас перапынку.
  3. Бацькі (законныя прадстаўнікі) паведамляюць дзяжурнаму на вахце прозвішча, імя, імя па бацьку работніка, даякога яны накіроўваюцца, прозвішча, імя свайго дзіцяці, клас, у якім ён навучаецца. Вартаўнік (вахцёр) ўносіць запіс у “Журнал ўліку наведвальнікаў”.
  4. Бацькам (законным прадстаўнікам) не дазваляецца праходзіць ва ўстановуз буйнагабарытнымі сумкамі, калыскамі. Сумкі неабходна пакінуць на вахце або дазволіць вартаўніку (вахцёру) іх агледзець.
  5. У выпадку, калі наведвальнік, не прад’явіў да агляду аб’ёмную ручную паклажу, адмаўляецца пакінуць установу–вартаўнік (вахцёр), дзяжурны настаўнік, ацаніўшы становішча, інфармуе дырэктара (намеснікаў дырэктара ўстановы) і дзейнічае па яго ўказаннях, пры неабходнасці выклікае нарад міліцыі.
  6. Праход ваўстановубацькоў (законных прадстаўнікоў) па асабістых пытаннях да кіраўніцтва ўстановы магчымы па іх папярэдняй дамоўленасці або ў адпаведнасці з графікам прыёму па асабістых пытаннях.
  7. Педагагічныя работнікі, кіраўніцтва ўстановы абавязаны загадзя папярэдзіць вартаўніка (вахцёра) пра час запланаваных сустрэч з асобнымі законнымі прадстаўнікамі вучняў, а таксама пра час і месца правядзення бацькоўскіх сходаў.
  8. У выпадку незапланаванага прыходу ваўстановубацькоў (законных прадстаўнікоў), вартаўнік (вахцёр)высвятляе мэту іх прыходу і прапускае ваўстановутолькі з дазволу кіраўніцтва ўстановы.
  9. Пры правядзенні бацькоўскіх сходаў і святочных мерапрыемстваў бацькі (законныя прадстаўнікі) праходзяць ваўстановуў суправаджэнні класнага кіраўніка без рэгістрацыі ў “Журнале ўліку наведвальнікаў”, згодна спіска, пададзенага класным кіраўніком.
  10. Бацькі (законныя прадстаўнікі), якія прыйшлі сустракаць сваіх дзяцей пасля заканчэння ўрокаў, чакаюць іх на вуліцы або каля вартаўніка (вахцёра) ў рэкрэацыі на першым паверсе ўстановы.

 

глава6

прапускны рэжым ДЛЯ вышэйстаячых арганізацый, правяраючых І ІНШЫХ НАВЕДВАЛЬНІКАЎ

 

  1. Асобы, не звязаныя з адукацыйным працэсам, якія наведваюць установупа службовай неабходнасці, прапускаюцца пры прад’яўленні дакумента, які сведчыць асобу, пасля рэгістрацыі ў “Журналеўліку наведвальнікаў” і толькі ў суправаджэнні прадстаўніка кіраўніцтва ўстановы. У выпадку немагчымасці,вартаўнік (вахцёр) па тэлефоне даводзіць да ведама дырэктара або асобы,якая яго замяшчае, і пытаецца дазволу суправаджаць наведвальнікаў.
  2. Службовыя асобы вышэйстаячых арганізацый, арганізацый, якія ажыццяўляюць кантрольную і наглядную дзейнасць, што прыбылі ва ўстановуз мэтай ажыццяўлення праверкі (маніторынгу), прапускаюцца пры прад’яўленні дакумента, які сведчыць асобу або распарадчага дакумента, які пацвярджае прычыну прыбыцця, пасля рэгістрацыі ў “Журналеўліку наведвальнікаў” і толькі ў суправаджэнні прадстаўніка кіраўніцтва ўстановы. У выпадку немагчымасці, дзяжурны па тэлефоне даводзіць да ведама дырэктара або асобы,якая яго замяшчае, і пытаецца дазволу суправаджаць службовых асоб.
  3. Групы асоб, якія наведваюць установудля правядзення і ўдзелу ў масавых мерапрыемствах, семінарах, канферэнцыях, аглядах і да т.п., дапускаюцца ў будынак установыпры прад’яўленні дакумента, які падцвярджае асобу, па спісах наведвальнікаў, завераныхподпісам дырэктара. Кожны наведвальнік ставіць свой подпіс у спісе. Дзяжурны на вахце робіць запіс у “Журналеўліку наведвальнікаў” з указаннем колькасці наведвальнікаў (слухачоў).
  4. Пры наяўнасці ў наведвальнікаў аб’ёмнай ручной паклажы – дзяжурны адміністратар, дзяжурны настаўнік ці вартаўнік (вахцёр) на вахце прапануе добраахвотна паказацьтое, што знаходзіцца ў паклажы. Пры адмове – наведвальнік не дапускаецца ваўстанову. У выпадку, калі наведвальнік не прад’явіў да агляду аб’ёмную ручную паклажу, адмаўляецца пакінуць установу –вартаўнік (вахцёр), дзяжурны настаўнік, дзяжурны адміністратар, ацаніўшы становішча, інфармуе дырэктара (намеснікаў дырэктара ўстановы) і дзейнічае па яго ўказаннях, пры неабходнасці выклікае нарад міліцыі.
  5. Наведвальнікі, якія адмовіліся прад’явіць дакумент, які сведчыць асобу, рэчы, што праносіць, для агляду, на тэрыторыю ўстановы не прапускаюцца, аб чым робiцца адпаведны запiс у “Журналеўліку наведвальнікаў” і дакладваецца кіраўніцтву ўстановы з указаннем дадзеных наведвальніка, якому адмоўлена ў пропуску.
  6. У выпадку ўзнікнення канфліктных сітуацый, звязаных з допускам наведвальнікаў у будынак установы, дзяжурны на вахце дзейнічае паводлераспараджэння дырэктара ўстановы або яго намеснікаў.

 

глава7

прапускны рэжым для аўтатранспартнага сродку

 

  1. Выязныя вароты ўстановыўвесь час зачыненыя на замок.
  2. Допуск без абмежаванняў на тэрыторыю ўстановы дазваляецца аўтамабільнаму транспарту экстраных і аварыйных службаў: хуткай медыцынскай дапамогі, пажарнай аховы, раённаму аддзелу надзвычайных сітуацый, раённаму аддзелу ўнутраных спраў пры выкліку іх кіраўніцтвам установы, пры стыхійных бедствах, пажарах і іншых надзвычайных сітуацыях, а таксама пры раптоўным узнікненні станаў, што патрабуюць экстранага або неадкладнага медыцынскага ўмяшання.
  3. Праезд службовага аўтатранспарту (вывазу цвёрдых бытавых адходаў, дастаўкі прадуктаў, іншае) ажыццяўляецца згодна з графікам.
  4. Службовы аўтатранспарт па дастаўцы абсталявання і матэрыялаў прапускаецца на тэрыторыю ўстановыпасля прад’яўлення таварна-транспартнай накладной і (або) пуцявога ліста.
  5. Супрацоўнік, адказны за ажыццяўленне кантрольна-прапускнога рэжыму, адчыняе і зачыняе ўязныя вароты для ўезду і выезду аўтатранспарту, звязанага з дастаўкай прадуктаў, намеснік дырэктара па гаспадарчай частцы ажыццяўляе пропуск аўтатранспарту, звязанага з гаспадарчай дзейнасцю.
  6. Паркоўка аўтамабільнага транспарту на тэрыторыі ўстановы забароненая, акрамя названага ў п.56.
  7. Аб усіх выпадках працяглага знаходжання на тэрыторыі або ў непасрэднай блізкасці ад будынка ўстановы транспартных сродкаў, якія выклікаюць падазрэнне, вартаўнік (вахцёр), інфармуе дырэктара і пры неабходнасці, па ўзгадненні з дырэктарам, інфармуе аператыўна-дзяжурную службу Смаргонскага аддзела Дэпартамента аховы па тэлефонах : 8-01592-3-43-73, 3-12-18, 3-39-82, (Смаргонскі РАУС – тэлефон 3-90-94, 102)
  8. У выпадку ўзнікнення няштатнай сітуацыі вартаўнік (вахцёр) дзейнічае паводлераспараджэння дырэктара ўстановы або асобы, якая яго замяшчае.

 

глава8

Арганiзацыя i парадак Правядзення Рамонтна-будаўнічых работ У будынках і памяшканнях Установы

 

  1. Рабочыя і спецыялісты рамонтна-будаўнічых арганізацый прапускаюцца ў будынак установы вартаўніком (вахцёрам) для правядзення рамонтна-будаўнічых работ па распараджэнні дырэктара ўстановы.

 

глава9

парадак пропуску НА ПЕРЫЯД НАДЗВЫЧАЙНЫХ СІТУАЦЫЙ І ЛІКВІДАЦЫІ аварыйнай сітуацыі

 

  1. Прапускны рэжым у будынак установы на перыяд надзвычайных сітуацый абмяжоўваецца для ўсіх асоб, акрамя тых, што задзейнічаныя ў ліквідацыі надзвычайнай сітуацыі.
  2. Пасля ліквідацыі надзвычайнай (аварыйнай) сітуацыі арганізацыя прапускнога рэжыму аднаўляецца.

 

глава10

Справаводства ПА прапускныМ рэжымЕ

 

  1. Дадзеныя пра наведвальнікаў фіксуюцца ў “Журналеўліку наведвальнікаў” асобай, якая забяспечвае прапускны рэжым, на падставе дакумента, які сведчыць асобу.
  2. Форма “Журналаўліку наведвальнікаў”

Дата

Час

прыходу

Чассыходу

П.І.І.п/б

наведвальніка

Мэта наведвання (да каго прыбыў)

Подпіс

1

2

3

4

5

6

  1. “Журналўліку наведвальнікаў” заводзіцца ў пачатку навучальнага года і вядзецца да пачатку новага навучальнага года.
  2. Журналпавінен быць прашыты, пранумараваны, змацаваны пячаткай і подпісам дырэктара з яго расшыфроўкай. На першай старонцы журнала робіцца запіс “Пачаты: __________” і “Скончаны ___________”.
  3. Замена, канфіскацыя старонак з “Журналаўліку наведвальнікаў” забароненыя.
  4. Дзяжурства па забеспячэнні прапускнога рэжыму ажыццяўляецца згодна з графікам, зацверджанымдырэктарам установы. Копія графіка павінна знаходзіцца на вахце.

 

глава11

Парадак i правілы захавання зНУТРыаБ’ЕКТаВаГа РЭЖЫМУ

 

  1. Час знаходжання вучняў, работнікаў на тэрыторыі ўстановы рэгламентуецца раскладам заняткаў ва ўрочны і пазаўрочны час, зацверджаным дырэктарам.
  2. Вартаўнік (вахцёр), пры прыёме будынка ўстановына ахову, абавязаны абысці будынак, правесці агляд усіх кабінетаў, памяшканняў, уключаючы актавую залу, харчблок, спартзалу, санітарныя памяшканні, праверыць спраўнасць аконных і дзвярных праёмаў, адключэнне вады, святла, наяўнасць ключоў ад памяшканняў, спраўнасць тэлефона, гатоўнасць да працы сродкаў пажаратушэння. Пра што робіць запіс у кнізе прыёму і здачы дзяжурства на аб’екце і распісваецца. Аб усіх наяўных недахопах і заўвагах, выяўленых у ходзе дзяжурства, дакладвае кіраўніцтву ўстановы. Здача памяшкання адказнай асобе ажыццяўляецца ў адваротным парадку.
  3. Дзяжурства па ўстановеажыццяўляецца кіраўніцтвам, педагогамі, класнымі калектывамі згодна з графікамі дзяжурства, зацверджанымі дырэктарам.
  4. У мэтах забеспячэння пажарнай бяспекі вучні, работнікі, наведвальнікі абавязаны выконваць патрабаванні Інструкцыі аб мерах пажарнай бяспекі ў будынку ўстановы і на яе тэрыторыі.

 

глава12

ПАРАДАК эвакуацыіВУЧНЯЎ, СУПРАЦОЎНІКАЎ І НАВЕДВАЛЬНІКАЎ

 

  1. Парадак апавяшчэння, эвакуацыі вучняў, работнікаў, наведвальнікаў з памяшканняў ўстановы пры надзвычайных сітуацыях (пажар, стыхійнае бедства, інфармацыя пра пагрозу здзяйснення тэрарыстычнага акту і г.д.) распрацоўваецца адказнай асобай і зацвярджаецца дырэктарам установы.
  2. Па ўстаноўленым сігнале апавяшчэнняўсе вучні, работнікі, наведвальнікі ўстановы эвакуіруюцца з будынка ў адпаведнасці з планам эвакуацыі, размешчаным на кожным паверсе ўстановы на бачным і даступным месцы.
  3. Пропуск наведвальнікаў у памяшканні ўстановы спыняецца. Работнікі і адказныя асобы прымаюць меры па эвакуацыі і забеспячэнні бяспекі людзей, якіязнаходзяцца ў памяшканнях. Па прыбыцці супрацоўнікаў адпаведнай службы для ліквідацыі надзвычайнай сітуацыі забяспечваюць іх бесперашкодны пропуск у будынак ўстановы.

 

глава13

АДКАЗНАСЦЬ i кантроль за выкананнем прапускнога рэжыму

 

  1. Адказнасць за выкананне прапускнога рэжыму на тэрыторыі ўстановы, а таксама парадак увозу (вывазу) і ўносу (вынасу) матэрыяльных каштоўнасцяў ускладаюцца на работнікаў, якія ажыццяўляюць прапускны рэжым.
  2. Кантроль за выкананнем прапускнога рэжыму ўскладаецца на асоб, прызначаных загадам.
  3. Адказнасць за арганізацыю прапускнога рэжыму на тэрыторыі ўстановы ўскладаецца на дырэктара.
  4. На работнікаў, якія парушылі патрабаванні прапускнога рэжыму, устаноўленыя сапраўднай Інструкцыяй, накладаюцца дысцыплінарныя спагнанні.

 

Намеснік дырэктара па гаспадарчай рабоце

 

І.Ч.Грышан

 

 

 

 

Дадатак 1

 

 

да Інструкцыі аб арганізацыі прапускнога рэжыму ў дзяржаўнай установе адукацыі “Сольская сярэдняя школа”

 

ПЕРАЛІК

прадметаў i рэчываў, забароненых да захоўвання і выкарыстання вучнямі і работнікамі ў перыяд знаходжання ва ўстанове

 

  1. Алкагольныя, слабаалкагольныя напоі або піва, тытунёвыя вырабы, электронныя сістэмы курэння, вадкасці для электронных сістэм курэння, сістэм для спажывання тытуню.
  2. Агнястрэльная зброя любога выгляду, газавая зброя, боепрыпасы любога выгляду або выбуховыя рэчывы (або іх імітатары ці муляжы).
  3. Запалкі, запальніцы, лёгкаўзгаральныя рэчывы.
  4. Аэразольныя балончыкі з рэчывамі раздражняльнага дзеяння.
  5. Халодная зброя, колючыя, рэжучыя прадметы, прадметы,якія сякуць, (або іх імітатары ці муляжы).
  6. Хімічныя і атрутныя рэчывы.
  7. Наркатычныя сродкі, псіхатропныя рэчывы, іх прэкурсоры і аналагі, таксічныя або іншыя адурманьваючыя рэчывы.
  8. Прыналежнасці для азартных гульняў.

 

 

 

 

Дадатак 2

 

 

да Інструкцыі аб арганізацыі прапускнога рэжыму ў дзяржаўнай установе адукацыі “Сольская сярэдняя школа”

 

ПАРАДАК

дзеянняў работнікаў для забеспячэння кантролю за знаходжаннем вучняў і недапушчэння самавольнага выхаду іх з установы

 

З мэтай забеспячэння кантролю за знаходжаннем вучняў ва ўстанове і недапушчэння самавольнага іх выхаду з Установы работнікі абавязаны выконваць наступны парадак дзеянняў:

класны кіраўнік абавязаны штодня фіксаваць факт адсутнасці вучня ў табелі ўліку наведвання класа пасля першага ўрока і тэрмінова прымаць меры па высвятленні прычын адсутнасці вучня;

настаўнік абавязаны на кожным уроку ажыццяўляць улік наведваннявучнякласа, адзначаць адсутнасць у класным журнале і ўдакладняць прычыны адсутнасці. У выпадку адсутнасці вучня на ўроку без уважлінай прычыны, самавольнага выходу вучня з установы настаўнік абавязаны давесці да ведамакласнага кіраўніка або педагога сацыяльнага і дзяжурнага адміністратара. Педагог сацыяльны (класны кіраўнік) абавязаны ў самы кароткі тэрмін паведаміць бацькам (законным прадстаўнікам) вучня аб тым, што здарылася, прыняць меры па ўстанаўленні яго месцазнаходжання;

у выпадку скаргаў вучня на пагаршэнне фізічнага стану (недамаганне) настаўнік абавязаны накіраваць вучня ў амбулаторыю. Фельчар павінен агледзець вучня і прыняць меры па аказанні першаснай медыцынскай дапамогі. У выпадку неабходнасці накіраваннявучня па стане здароўя на прыём да ўрача, фельчар абавязаны давесці да ведама дзяжурнага адміністратара Установы (дырэктара) і бацькоў (законных прадстаўнікоў)вучня. Дзяжурны адміністратар (педагог сацыяльны) арганізуе суправаджэнне вучня ў амбулаторыю. Катэгарычна забараняецца адпраўляць вучня ў амбулаторыю без суправаджэння яго бацькамі (законнымі прадстаўнiкамі) або работнікаміўстановы.

у выпадку ўзнікнення ўважлівай прычыны для выхаду вучня з установы падчас вучэбных заняткаў настаўнік абавязаны ўдакладніць важнасць выхаду і накіраваць вучня да дзяжурнага адміністратара (педагога сацыяльнага). Дзяжурны адміністратар арганізуе суправаджэнне вучня (выклік законных прадстаўнiкоў або адказнага суправаджаючага), афармляе дакументы (заява) і дае дазвол на выхад з установы;

дзяжурным на вахце катэгарычна забараняецца ў час адукацыйнага працэсу адчыняць гардэробы вучням, якія прыходзяць без суправаджэння педагагічных работнікаў або бацькоў (законных прадстаўнікоў)вучняў i дазволу на выхад з установы.

настаўнік, які ажыццяўляе дзяжурства ў фае першага паверху ўстановы, адсочвае, хто з вучняў сыходзіць з установы і па якой прычыне з мэтай недапушчэння самавольнага выхаду вучняў.

 

Типовой порядок действий работников и посетителей объекта, в случае получения сообщения по средствам связи об угрозе террористического характера на объекте скачать файл (.pdf)

поделиться в: